Witam dziś przeglądałam starblog . Nudami wieje na km. Jedno tylko mnie zaniepokoiło :
Jest to nijaki Julian.Stardoll który ma 85 chyba sp i założył konto w 2008 r .
Weszłam do jego apartamentu i ....
apartament jak apartament niczego sobie . SZOKUJĄCE JEST TO , ŻE ZALEDWIE 85 SP I MA ZAPROSZENIE DO STARDOL ROYALTY !
sobota, 2 kwietnia 2011
piątek, 1 kwietnia 2011
sto milionowe tło !
witajcie przepraszam , że tak późno to piszę , ale nie miałam dostępu do bloga ...
Stardoll się postarał z tym tłem i z tymi promocjami . Ja skorzystałam a wy ?
Stardoll się postarał z tym tłem i z tymi promocjami . Ja skorzystałam a wy ?
niedziela, 27 marca 2011
mk
wtorek, 22 marca 2011
błędy
witajcie dziś zauważyłam dwa błędy !
Lalka mojej koleżanki nie ma twarzy , a mojej drugiej koleżanki jest Za bardzo przybliżona . Zmiany ? Błąd ? jak myslicie ?
Lalka mojej koleżanki nie ma twarzy , a mojej drugiej koleżanki jest Za bardzo przybliżona . Zmiany ? Błąd ? jak myslicie ?
niedziela, 20 marca 2011
stardoll top model !
Witajcie ! Oglądaliście tap madl ?
Chciałabym urządzić konkurs pt Stardoll Top Model !
Będą różne konkurencje !
1. na ubiór
2. na scenerie
3. na apartament
4. na nagłówek na bloga *
*- to dla chętnych ( podciąga ocenę lalki i zwiększa szanse dostania się na następną konkurencje )
Ach no tak ! Nagrody ;D MUSZĄ BYĆ WIELKIE !
1X300 SD
2X50 SD
5X10 SD
MIANO STARDOLL TOP MODEL
NAGŁÓWEK Z WYGRANĄ OSOBĄ ( NA BLOGA OCZYWIŚCIE )
BĘDĘ OCENIAĆ W SKALI 1-10 TE 3 KONKURENCJE CZWARTĄ JAK KTOŚ ZROBI TO NIECH SIĘ ZGŁOSI DO MNIE DO KG !
WAŻNE : ZGŁASZAJ SIĘ POD TYM POSTEM ORAZ SPRAWDŹ CZY JESTEŚ OBSERWATOREM BLOGA !
Chciałabym urządzić konkurs pt Stardoll Top Model !
Będą różne konkurencje !
1. na ubiór
2. na scenerie
3. na apartament
4. na nagłówek na bloga *
*- to dla chętnych ( podciąga ocenę lalki i zwiększa szanse dostania się na następną konkurencje )
Ach no tak ! Nagrody ;D MUSZĄ BYĆ WIELKIE !
1X300 SD
2X50 SD
5X10 SD
MIANO STARDOLL TOP MODEL
NAGŁÓWEK Z WYGRANĄ OSOBĄ ( NA BLOGA OCZYWIŚCIE )
EDIT: KTOŚ CHCĘ LEPSZE NAGRODY ? NIECH WYKUPI MI SS ZA 11.05 ZŁ LUB KUPI ODE MNIE RZECZ W SB .
BĘDĘ OCENIAĆ W SKALI 1-10 TE 3 KONKURENCJE CZWARTĄ JAK KTOŚ ZROBI TO NIECH SIĘ ZGŁOSI DO MNIE DO KG !
WAŻNE : ZGŁASZAJ SIĘ POD TYM POSTEM ORAZ SPRAWDŹ CZY JESTEŚ OBSERWATOREM BLOGA !
sobota, 19 marca 2011
mega loteria !
Witam rusza mega loteria ! w której nagrody to :
100sdx1
50sdx2
200sdx1
300sdx1
METAMORFOZA Z UBIOREM X 1
REKLAMA NA BLOGU X1
ZGŁASZAĆ SIĘ POD TYM POSTEM ! ( LOSOWANIE WTEDY , GDY BLOG BĘDZIE MIAŁ 50 OBSERWATORÓW )
100sdx1
50sdx2
200sdx1
300sdx1
METAMORFOZA Z UBIOREM X 1
REKLAMA NA BLOGU X1
ZGŁASZAĆ SIĘ POD TYM POSTEM ! ( LOSOWANIE WTEDY , GDY BLOG BĘDZIE MIAŁ 50 OBSERWATORÓW )
czy to błąd ?
witajcie dziś cg została pewna lalka z 644 sp. Nie bedę mówić jej nazwy bo no nie wypada .. Ale zobaczcie jak ona wygląda i czy zasłużyła na to miano .
widać że została nie tylko cg , ale też top projektantką . Ale za co ? Zobaczcie na jej twarz !
apartament niczego sobie taki jak ja miałam 3 lata temu .
trochę to dziwne... Są takie osoby , które nie starają się być cg tylko logują się i tyle . Są i takie , które wysyłają masy wiadomości transmitowanych i nic ! Taaak stardoll jest niesprawiedliwy !
widać że została nie tylko cg , ale też top projektantką . Ale za co ? Zobaczcie na jej twarz !
apartament niczego sobie taki jak ja miałam 3 lata temu .
trochę to dziwne... Są takie osoby , które nie starają się być cg tylko logują się i tyle . Są i takie , które wysyłają masy wiadomości transmitowanych i nic ! Taaak stardoll jest niesprawiedliwy !
nowy hb !
jest to niebieska dżinsowa koszula ;p
W realu jest o wiele ładniejsza ;p
ja jej nie kupiłam bo moja lalka wygląda w niej tak niepewnie ;d
ale za to chcę kupić tę dżinsową sukienkę ;D :
która w realu wygląda tak :
mrr..
W realu jest o wiele ładniejsza ;p
ja jej nie kupiłam bo moja lalka wygląda w niej tak niepewnie ;d
ale za to chcę kupić tę dżinsową sukienkę ;D :
która w realu wygląda tak :
mrr..
słaby oraz tymczasowy nagłówek
Witammm zrobiłam nieco słaby ale zastępczy nagłówek na bloga ponieważ nie umiem go robić ;/ słaboo ;/
czy to żart ?
yy..,. dziś weszłam w hottest design i co zobaczyłam ?!
Takie ubrania jak moja 5 letnia siostra robi są na 1 msc. !
A takie zasłużone są nieco niżej co tu jest grane ?
czyżby admini pracowali nad zmianami ?
Takie ubrania jak moja 5 letnia siostra robi są na 1 msc. !
A takie zasłużone są nieco niżej co tu jest grane ?
czyżby admini pracowali nad zmianami ?
piątek, 18 marca 2011
nie długo 100 milonów użytkowników !
niedługo 100 milionów uzytkowników na stardoll-u .
niektóre rzeczy są w starplazie ;pPOTRZEBUJEMY NAGŁÓWKA !
WITAM POTRZEBUJEMY NAGŁÓWKA , ABY BLOG BYŁ WPEŁNI NORMALNY . NIESTETY JA NIE MOGĘ GO ZROBIĆ BO NIE MAM ODPOWIEDNIEGO PROGRAMU . PROSZĘ KTO UMIE NIECH ZROBI I MI WYŚLE LINK ;PNA NAGŁÓWKU MAM BYĆ JA , ORAZ ADRES BLOGA . NAGRODA TO :
50 SD
METAMORFOZA
REKLAMA NA BLOGU
MYŚLĘ , ZE NAGRODY SĄ ATRAKCYJNE . POTRZEBUJĘ WASZEJ POMOCY .
EDIT : SPRAWDŹ , CZY JESTEŚ OBSERWATOREM BLOGA !
50 SD
METAMORFOZA
REKLAMA NA BLOGU
MYŚLĘ , ZE NAGRODY SĄ ATRAKCYJNE . POTRZEBUJĘ WASZEJ POMOCY .
EDIT : SPRAWDŹ , CZY JESTEŚ OBSERWATOREM BLOGA !
mk
Ogłaszam Mk . Z jakiej marki jest ta torebka ?

NAGRODA : 5 SD
WYGRYWA : WYLOSOWANA PRZEZE MNIE OSOBA .
bogaty ubiór
wiosenny ubiór
środa, 16 marca 2011
metamorfoza missalicja1919
wtorek, 8 marca 2011
metamorfoza izzy230

heej dziś zrobię ( nie- za -powiedzianą ) metamorfozę nie jakiej izzy230 .
przed :
usta usta usta ....
Nie podobają mi się .
0 MAKIJAŻU !
FRYZURKA MOŻE BYĆ ...
PO :
pomalowałam oczy na fioletowy . Oraz moje efekty specjalne
czyli troszkę białego nad oczami .Pomalowałam lekką i naturalną szminką dot usta co sprawia że lalka jest kobieca . Stanowczo zmieniłam fryzurę i kolor na ss . Dodałam też czerwoną kokardkę .
niedziela, 6 marca 2011
czwartek, 3 marca 2011
wiadomości o LE
WITAM WSZYSTKICH !
MAM NOWE WIADOMOŚCI O LE .
CI KTÓRZY SĄ CZŁONKAMI CLUBU STARDOLL ROYALTY MOŻE I WIEDZĄ O TYM ALE JA I TAK TO WKLEJĘ DLA TYCH KTÓRZY NIE SĄ I NIE WIEDZĄ A O TO WIADOMOŚĆ OD MENADŻERKI CLUBU :
PROSZĘ POWIĘKSZYĆ ( ZE WZGLĘDU NA BARDZO NISKĄ JAKOŚĆ )
DZIWI MNIE JEDNO TEN POST BYŁ WYSŁANY 3 TYG. TEMU !
CZY LE SIĘ OPUŹNIA ?
A O TO TŁUMACZENIE CO NAM MENADŻERKA MÓWIŁA :
Nie wiemy, kiedy przyjdzie następny LE. LE przyjeżdża co trzy miesiące, a ostatnio ukazał się w listopadzie, więc to chyba będzie już wyjść w tym miesiącu.
Mam nadzieję, że odpowiedzi na swoje pytania. Jeśli nie pisać na poniższe pytanie i zobaczymy czy będzie nam znaleźć odpowiedź szukasz. ;)
Edit: No to teraz starego LE usunięty z Starplaza, więc myślę, LE będzie coem się dość szybko, więc moja propozycja jest mieć oczy szeroko otwarte;)
MAM NOWE WIADOMOŚCI O LE .
CI KTÓRZY SĄ CZŁONKAMI CLUBU STARDOLL ROYALTY MOŻE I WIEDZĄ O TYM ALE JA I TAK TO WKLEJĘ DLA TYCH KTÓRZY NIE SĄ I NIE WIEDZĄ A O TO WIADOMOŚĆ OD MENADŻERKI CLUBU :
PROSZĘ POWIĘKSZYĆ ( ZE WZGLĘDU NA BARDZO NISKĄ JAKOŚĆ )DZIWI MNIE JEDNO TEN POST BYŁ WYSŁANY 3 TYG. TEMU !
CZY LE SIĘ OPUŹNIA ?
A O TO TŁUMACZENIE CO NAM MENADŻERKA MÓWIŁA :
Nie wiemy, kiedy przyjdzie następny LE. LE przyjeżdża co trzy miesiące, a ostatnio ukazał się w listopadzie, więc to chyba będzie już wyjść w tym miesiącu.
Mam nadzieję, że odpowiedzi na swoje pytania. Jeśli nie pisać na poniższe pytanie i zobaczymy czy będzie nam znaleźć odpowiedź szukasz. ;)
Edit: No to teraz starego LE usunięty z Starplaza, więc myślę, LE będzie coem się dość szybko, więc moja propozycja jest mieć oczy szeroko otwarte;)
środa, 2 marca 2011
LE ZNIKA ZE STARPLAZY
WITAMMM !
MAMY POGODNĄ Środę . Próbowałam zrobić zakupy na stardoll i ...
Zauwazyłam że mimo to że pojawił się nowy sklep to zniknął stary czyli LE . Jak myślicie admini dają znak żeby się szykować ?
MAMY POGODNĄ Środę . Próbowałam zrobić zakupy na stardoll i ...
Zauwazyłam że mimo to że pojawił się nowy sklep to zniknął stary czyli LE . Jak myślicie admini dają znak żeby się szykować ?
sobota, 26 lutego 2011
mój blog ma 206 wyświetleń !
hej jestem uszczęśliwiona tym że mój blog ma pierwszego ( od czegoś trzeba zacząć nie ? ) obserwatora ! jest to MissMonia5 .
to nie koniec wrażeń ....Mój blog ma 206 wyświetleń ! może to dziwne ale .... ja się cieszę ponieważ dobre i to na sam początek .

a oto osoba która zgodziła się mi pomóc zachęcić do oglądania bloga :
to MissMonia5 - pierwszy obserwator tego bloga i myślę że nie ostatni . Oraz moja naj. przyjaciółka (nie) z reala jak coś . Kochana ja też ci pomogę jak będzie trzeba tylko mi powiedz .
( za) wcześnie
hej mamy Sobotę 20:26 a tu ...\\
Zauważyłam , ze admini się obudzili i chyba są zaspani ponieważ DODAJĄ NCG NIEDZIELNĄ JUŻ TERAZ ! to nie fair a zwłaszcza dla osób które są NCG . Powinny one być na okładkach pierwszej strony do 00;00 a tu proszę :
puste okładki na które się naciśnie na prawdę jest nowa Niedzielna NCG !CO WY O TYM SĄDZICIE CZY TEN BŁĄD WYSZEDŁ (NIE) NA DOBRE CZY NA DOBRE ?
metamorfoza Kasiek77Candy - nieco kobieco
heej dziś przemieniam niejaką
Kasiek77Candy
heh a o to wygląd przed :ładna doll .
skromny , ale ładny makijaż .
a teraz po :nie co kobieco ;p
nowe hasło xd
nie no ładnie .
Kolejnym powodem tego że tak świecisz skromnością jest absolutny brak kosmetyków . Postawiłam na czarną kredkę . Czy dobrze ? Nie wiem . Tobie ma się to podobać bo mi na tym najbardziej zależy
.dodałam jeszcze różową gwiazdkę żeby me-doll wydawała się atrakcyjna . Oraz okulary , które jak widać są znane i dodają to coś do wyglądu .
metamorfoza MissMonia5

Hey !
właśnie zaproponowałam pewnej osobie metamorfozę i się zgodziła .
przed :
ale tak ładnie i kobieco jest ;) ale ..
no nie wiem ...
nie przesadziłaś z make-upem ?
nie za wylizana ta fryzura ?
po :
może się nie podobac pierwsza wersja bo robiła ją siostra 10 letnia . Wiktoria . Ale zaraz umieszczę swoją ;)ta daaa :
to moja przemiana twojej lalki całkiem ładnie i delikatnie zarazem kobieco ;)
dodałam biały kwiat bo pasuje do twojej twarzyczki . Jasny make-up ? OBOWIĄZKOWY ;P
KONKURS
WITAM WSZYSTKICH !
URZĄDZAM KONKURS NA MIANO NAJLPSZEJ ME-DOLL !
TRZEBA TYLKO :
BYĆ OBSERWATOREM BLOGA
ZGŁOSIĆ SIĘ POD TEMATEM
POLEGA NA TYM , ZE ZGŁOSISZ SIĘ TY A WYTYPUJEMY MY ;P
CZYLI ZGŁOSISZ SIĘ POD TEMATEM A JA WYBIORĘ DANE OSOBY I OPUBLIKUJE KTO PRZECHODZI DALEJ .
EDIT : KONKURS NIE RUSZY DO PÓKI NIE BĘDZIE PRZYNAJMNIEJ 20 CHĘTNYCH !
URZĄDZAM KONKURS NA MIANO NAJLPSZEJ ME-DOLL !
TRZEBA TYLKO :
BYĆ OBSERWATOREM BLOGA
ZGŁOSIĆ SIĘ POD TEMATEM
POLEGA NA TYM , ZE ZGŁOSISZ SIĘ TY A WYTYPUJEMY MY ;P
CZYLI ZGŁOSISZ SIĘ POD TEMATEM A JA WYBIORĘ DANE OSOBY I OPUBLIKUJE KTO PRZECHODZI DALEJ .
EDIT : KONKURS NIE RUSZY DO PÓKI NIE BĘDZIE PRZYNAJMNIEJ 20 CHĘTNYCH !
metamorfoza Aninia15
metamorfoza palisia112
hej !
Dziś zrobię metamorfozę palisi112
JEJ IDZIESZ NA OSTRO . GDZIE TA DAWNA PALISIA112 ?
GDYBY TO BYŁA METAMORFOZA Z HASŁEM OD RAZU BYM UMIEŚCIŁA TU UŚMIECH NA TWARZY.

JEST ZA CZARNO . ZA SMUTNO . ZA POWAŻNIE .
Po dłuższym czasie ....
jest :
musiałam uważac , bo karnacja nie jest sprzyjająca makijażowi jasnemu .
Po dłuższych zastanowieniach wybrałam :
koczek , zmieniłam nieco makijaż na fiolet . Musiałam pamiętać ze przy takiej karnacji jaką wybrałaś nie mogę wybierać zbyt jasnego make-upu . Było trudno . Dodałam sweet kokardkę która ma wyglądać że pochodzisz z bogatej rodziny ;p ( twoja lalka ) żadnych kolczyków .
Taka pierwsza dama .
metamorfoza callie.stardoll
Metamorfoza szasza19211
hej Klaudia ! I twojej lalce zrobię darmową metamorfozę w ramach promocji bloga ;D
lalka przed :
idziesz na luz ;D
Twoja lalka przypomina mi bardziej Marylę Rodowicz ale jest ok ;)
a teraz mała przemiana ....czy mała to nie powiedziała bym ...
taka skromna ;D
ale wyglądasz odjazdowo Disco wprost .Te uśmiechnięte usta ;D Glasy dorzuciłam i pasemka w dwóch odcieniach i oczywiście bez make-upu się nie obejdzie ;p
a zmieniłam też kolor włosów tak wygląda lepiej ;p
EDIT :przepraszam ze nie zrobiłam metamorfozy ubioru ale twoja szafa świeci pustką ;p
metamorfoza LaviMs992

Wiem wiem Asia nie zgłaszałaś się do metamorfozy a
le chciałam zrobić coś NOWEGO w twojej lalce ;p
a o to lalka przed :
nie krzywdź ją tym starym stylem . Chciałam ją trochę unowocześnić;pa o to po metamorfozie TA DA !! XD
SZCZERZE MÓWIĄC TO TERAZ WYGLĄDASZ O WIELE LEPIEJ ;P WZIĘŁAM NIECO LŻEJSZY MAKIJAŻ PONIEWAŻ NIE MIAŁAŚ DUŻEGO WYBORU PRZY KOSMETYKACH ;/ I POZWOLIŁAM SOBIE NA FRYZURKĘ ZA SP. TERAZ MOŻE NIE MASZ JEJ DOSTĘPNEJ ALE WSZYSTKO W SWOIM CZASIE .... Oczy !! nie podobają mi się wgl. ale nie mogłam ich zmienić ale ... coś w nich jednak jest dodają urody ;p pozwoliłam też sobie na chawajskiego kwiata o :
ubiór : masz całoroczną żałobę ? ;D nie podoba mi się twój styl wgl. ( bez obrażeń )

a o to po moim przebraniu :
nie miałaś zbyt dużego wyboru też i z ubioru ale co tam Disco rządzi ;D
Lavi idzie na imprezę . Tak jest lepiej choć mogło być LEPIEJ .

EDIT : PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ JAKOŚ TAK WYSZŁO NASTĘPNE BĘDOŁ O WIELE WIĘKSZE ;d
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
























