
Wiem wiem Asia nie zgłaszałaś się do metamorfozy a
le chciałam zrobić coś NOWEGO w twojej lalce ;p
a o to lalka przed :
nie krzywdź ją tym starym stylem . Chciałam ją trochę unowocześnić;pa o to po metamorfozie TA DA !! XD
SZCZERZE MÓWIĄC TO TERAZ WYGLĄDASZ O WIELE LEPIEJ ;P WZIĘŁAM NIECO LŻEJSZY MAKIJAŻ PONIEWAŻ NIE MIAŁAŚ DUŻEGO WYBORU PRZY KOSMETYKACH ;/ I POZWOLIŁAM SOBIE NA FRYZURKĘ ZA SP. TERAZ MOŻE NIE MASZ JEJ DOSTĘPNEJ ALE WSZYSTKO W SWOIM CZASIE .... Oczy !! nie podobają mi się wgl. ale nie mogłam ich zmienić ale ... coś w nich jednak jest dodają urody ;p pozwoliłam też sobie na chawajskiego kwiata o :
ubiór : masz całoroczną żałobę ? ;D nie podoba mi się twój styl wgl. ( bez obrażeń )

a o to po moim przebraniu :
nie miałaś zbyt dużego wyboru też i z ubioru ale co tam Disco rządzi ;D
Lavi idzie na imprezę . Tak jest lepiej choć mogło być LEPIEJ .

EDIT : PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ JAKOŚ TAK WYSZŁO NASTĘPNE BĘDOŁ O WIELE WIĘKSZE ;d

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz